Bara för att jag inte har vettigare saker o skriva om :)

ÄRLEK:
Är du kär just nu? - jorå det är jag
Har du någon kille/tjej just nu?- yep
Har du dumpat någon?- Haha jaa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast? - Ellen♥
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Verkligen inte!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Njee var väl aldrig det. Men ska börja om på ny kula om en månad ;)
Har du bra betyg? - Dåliga. Men ska bättra dom nu till hösten.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ehm det har jag säkert fått göra
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja, iaf en gång som jag faktiskt t.o.m kommer ihåg haha, hade alla rätt den gången har jag för mig ;)
Sköter du dej i skolan?- nej
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Ja xD
Haft mobilen på lektionstid? - Ja xD
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej. Inte direkt skäll

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Jaa men flyttar antagligen snart!
Trivs hemma? -Njee.. men med morsan gör jag iaf
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Jaa..
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Naje
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -Nej haha xD
Vem betyder mest för dej i din familj? - Ellen och morsan får jag väl säga :) Och lillan i magen ♥
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Inte oavsett vad som händer, men man kommer ju alltid älska sina barn vad som. Så lillan ja, kommer älska henne vad som en händer.

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja
Du brukar vara med? - Tintin♥
Vem/vilka var du med sist? - öhm, vet inte
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja på kinden ^^
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej! xD
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nje tror inte det
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Ja

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - japp
När drack du alkohol senast? - lääänge sen. Januari kanske det var :)
Vem bjöd dej på alkohol? - hmm måste varit Tintin brosa Simon :)
Vad var det för sorts alkohol? - Jaduu, det kommer jag inte ihåg.
Brukar du dricka alkohol? - Nje, väldigt sällan, och nu blev jag ju gravid i februari också så har inte druckit på många, många månader :)
Har du druckit öl? - Ja. Fyfan va illa det smakar! xD
Tycker du om öl? - NEEJ

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej !!
Vill du bli kriminell? - Verkligen inte !
Varför gör du sånt här? - Inget bättre för mig just nu :p
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nää.
Har du suttit i fängelset? - Nopp
Vill du hamna i fängelset? - Varför skulle jag vilja det?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Lite upp och ner xD
När grät du senast? - Nåågra tårar idag
Du har gråtit över en kille? - Ja
Vem bråkade du senast med? - Måste väl vara Andreas haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0