Ojojoj

Shit,shit,shit!
Visste att det var så, men tänkte hela tiden "nää jag inbillar bara mig själv, klaart jag inte är gravid!"
Men jo jag är gravid.
Enligt testet iaf.
Telefonen är det enda stället jag skriver upp när jag har mensen, vilket kanske är lite dumt eftersom den gick i golvet förra månaden. Så allt försvann, så visste inte riktigt när jag senast hade mens, men när jag tänkte efter så kom jag fram till att det måste ha varit 2/2 som jag fick den, eftersom jag var rätt säker på att jag fick den på torsdagen första veckan på min praktik som jag hade då.
Och jag har varit riktigt trött, lite illa måenade och kännt obehag i magen och mensvärk, som inte heller riktigt känts som mensvärk.
Så igår gick jag till apoteket med en kompis och köpte två test, tänkte att det är väl lika bra att köpa två, haha.
Och tog det ena testet idag, och det stog "gravid 3+" Vilket betyder 5+
Så gick in på vårdguiden och gick efter 2/2 och det stog att jag är i vecka 7.
Vet inte vad Andreas kommer säga, vilja..
Han visste ju att jag köpt testen och att jag skulle ta det ena idag så får se vad han säger när han får se resultatet.
Vilket fall som helst vill jag behålla. Har gjort en abort tidigare, och det tog så hårt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0